۲۴ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۳۱

سرمربی تیم مس مطرح کرد:

برای بردن پرسپولیس به تهران آمده‌ایم/ قرار گرفتن در رده ششم یا دهم فرقی ندارد!

برای بردن پرسپولیس به تهران آمده‌ایم/ قرار گرفتن در رده ششم یا دهم فرقی ندارد!

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با تاکید بر اینکه ما فقط برای بردن به تهران آمده‌ایم، گفت: بازی با پرسپولیس برای ما مانند بازی با آلومینیوم و سایر دیدارهای پیشین است زیرا این بازی تنها سه امتیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، لوکابوناچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و مس کرمان ضمن بیان مطلب فوق گفت: در حال حاضر 6 روز است که سرما خورده‌ام و حال عمومی خوبی ندارم اما با این وجود در همه تمرینات تیم حضور پیدا کرده‌ام.

وی با بیان اینکه مس برای بردن پرسپولیس به تهران آمده، افزود: بازی با پرسپولیس مانند بازی با تیم آلومینیوم و سایر دیدارهای قبلی ما بوده و ارزش آن سه امتیاز است.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم تیم مس پیش از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه بازیکن مصدوم نداریم اما مصطفی شجاعی به دلیل سه اخطاره بودن نمی‌تواند در بازی با پرسپولیس ما را همراهی کند.

بوناچیچ در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه با توجه به اینکه تیم‌های پرسپولیس، راه آهن و مس شرایط تقریبا مشابهی در جدول لیگ دارند، آیا برای شما مهم نیست تا با بردن پرسپولیس در جایگاه ششم جدول لیگ قرار گیرید؟، گفت: برای من جایگاه ششم، هفتم، هشتم و دهم اهمیتی ندارد و یکسان است اما فقط قرار گرفتن در بین سه تیم اول جدول لیگ مهم است که در حال حاضر به این هدف نرسید‌ه‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مدیریت باشگاه مس تمایل دارد شما فصل آینده همچنان سرمربی این تیم بمانید؟، اظهار داشت: در این خصوص فعلا صحبتی با من نشده، باید فصل تمام شود تا ببینیم در آن زمان چه تصمیمی باید بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان گفت: یک تیم برای اینکه خوب نتیجه بگیرد، نیاز دارد بازیکنان خوبی در اختیار داشته باشد. اگر یک تیم بازیکنان خوبی نداشته باشد، سرمربی زیاد نمی‌تواند تاثیرگذار باشد. در حال حاضر تیم مس 4 بازیکن جوان و آینده‌دار دارد که اگر در این تیم بمانند شرایط خوبی را برای تیم مس در رقابتهای فصل آینده لیگ برتر رقم خواهند زد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس کرمان از هفته سی‌ام رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور فردا جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

 

 

کد خبر 2018652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha